
Nešlo však jen o pouhou přednášku. Žáci ve skupinách odpovídali na kvízové otázky, které testovaly jejich znalosti a zároveň pomohly předat spoustu nových informací formou zábavné soutěže.
Zajímavou součástí programu byly praktické ukázky. Nejvíce zaujaly speciální brýle simulující stav člověka s přibližně třemi promile alkoholu v krvi. V těchto brýlích si žáci mohli vyzkoušet nakreslit obrázek či projít slalom mezi kužely a na vlastní kůži pocítit, jak se pod vlivem alkoholu zhoršuje rovnováha, soustředění a koordinace.
Na závěr programu přišlo příjemné odlehčení – lekce žonglování. Tato aktivita měla žákům ukázat, že existuje spousta zábavných způsobů, jak trávit volný čas aktivně a kreativně.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |